Cart

Musim – musim macam ni, mesti ramai fikir nak masak je tapi kalau kenangkan nak kena kisar bahan mesti tak jadi masak.

Ha.. Korang nak masak cepat tapi nak bahan tumis siap kan!
Ni, Malakat Grocer812 ada jual instant bahan kisar seperti bawang besar , bawang putih, kunyit kisar dan cili kisar.

Dah mudah kan nak masak? Tak payah fikir kisar bahan. Mesti lagi banyak menu masakan yang akan terhidang lepas ni.

Jom dapatkan instant bahan kisar di Malakat Grocer812 Cyberjaya sekarang dan juga boleh beli melalui online!

https://malakatgrocer.com/

Leave a Reply